Wednesday, September 5, 2012

Something to share

Assalamualikum Lovely n Silent Readers...

Aku berkenan dgn ayat seorg kwn dlm FB nie...mcm kna btl dgn aku sbb sdh pena t'kena kn...w/pn sdh lm kasi maaf tp kesan dia tu mcm lifetime...tp insyallah...aku sntiasa b'doa semoga aku btl ikhlas memaafkan...suma tu kn cuma ujian dr-NYA...mdh2n ja aku d tabahkan hati n sentiasa blh bersabar amin...jum hayati ayat2 hamba Allah nie...

"Wahai lelaki, jika anda merasakan bahawa anda tidak boleh committed dalam sesuatu perhubungan cinta, silalah berundur lebih awal... Jangan menipu diri sendiri dengan meneruskannya. Kerana anda berkemungkinan besar akan berlaku curang dan curang itu adalah sesuatu yang amat kejam terhadap si dia yang sememangnya sepenuh hati mencintai anda... Kasihanilah wanita itu by putting yourself in her shoe. It same goes to you, ladies=)." (based on my own experience and observation)



"Wahai lelaki, curang adalah perbuatan yang paling kejam dalam hubungan cinta. Sebelum anda melakukannya, gunakanlah otak anda dengan berfikir dalam-dalam tentang apakah akibatnya kepada si dia yang sememangnya sepenuh hati mencintai anda... It same goes to you, ladies=)." (based on my own experience and observation)

Muhasabah diri........

No comments:

Post a Comment