Monday, January 13, 2014

Happy New Year 2014

Assalamualaikum Silent n Lovely readers...

Yes I'm back...lm nda update blogku...terlampau byk jg mo d share tp tggu la bla ada kelapangan...(bz la sgt..hehe)...rsnya blm terlambat aku mo ucapkan selamat tahun baru 2014...semoga tahun ini lebih baik drpd tahun2 yg sebelumnya...semoga bertambah ketakwaan n keimanan driku kepada Allah SWT....Aamiin...

Psst...mcm mo kongsi jg penantian mo bersalin nie...sok mak buyung nie smpai due date sdh....setakat nie aku mmg ada rs sakit2...cuma blm ada tnda2 mo bersalin lg...tgh menanti dgn penuh kesabaran...pa yg aku harap mdh2n aku dpt bersalin normal n semoga dpermudahkan segalanya..Aamiin...nda mo fkr byk...let it come naturally... ;) ummi n babah nda sabar sdh mo jmpa anak ummi nie...semoga menjadi anak yg soleh...berbakti kepada agama, ibu bapa n menghormati org yg lebih tua...semoga jg driku n suami dpt menjadi parents yg baik n dpt membimbing serta mendidik ank2 kmi dgn baik...aamiin...excited... ^_^

Sepatutnya hr nie aku kna admit tp aku mnta tunda sbb blm smpai due date kn...at least kasi limpas bru puas ati jg...so, 15hb aku kna msuk wad sdh klu teda pa2 lg..sgt2 berharap aku bersalin secara normal...aku serahkan segalanya kepada Allah SWT....mo jd mama sdh...hehe... ;)

No comments:

Post a Comment