Wednesday, June 1, 2011

Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamatan

30th & 31st Mei setiap thn sabah akan meraikan pesta kaamatan..biasanya pesta ini diadakan di KDCA, Penampang..tp aku teda pla p cna sbb keja..huhu...tp nda pa la jg yang penting income masuk.. ;) seperti biasa jg tradisi opis kmi mmg setiap thn akn meraikan jg pesta kaamatan ini..beberapa aktiviti jg telah dijalankn pd hr tu..dan acara kemuncaknya ialah pertandingan unduk ngadau kunu..aku adalah salah satu pesertanya n aku jg berjaya kunu d nobatkan sebgai Miss SUDC 2011..hahahaha...lucu jg aku rs..btw, sini ada beberapa pictures untuk d kongsi..enjoice..!!!

acara dimulakan dgn pemukulan gong by MD

choir by staffs

dance performance by creative arts and our staffs

aksi sanggul menyanggul

me before n after kna sanggul

been crowned as Miss SUDC 2011..hahaha..lucu aku rs..hehe..

me n mum..

group picturessss....

wif the beautiful ladies.. ;)

nahh...miss UN kicik2 sja..hehe..

mo pigi menuai padi dlu arrr... :p

^_^

that's a memorable moment.. "WINK".. ;)

4 comments:

  1. wow you r blogger also hehehe. Wow tahniah ba ko pemenang UN SUDC hehehe bukan senang nak dapat tu. Y da kawan ayat² cinta tu x join sekali hehehe. by da way nice entries

    ReplyDelete
  2. hehe..yups..tp aku nie blogger yg pemalas mo update blog sndri..huhu..c kawan nda mo join..malu2 bah kunu..hehe..btw, tingkiu2..UN kicik2 sja bah tu.. ;)

    ReplyDelete
  3. kicik pun basar makna tu hehehe. adoi napa la dia x ikut alala

    ReplyDelete
  4. hehe..mmg bermakna wat aku...klu d ingt2 blik kn lucu jg bah....hahahahaha.... err..sbb ia kn pkai tudung sdh..jd ndala ia follow2 kunu.. ;)

    ReplyDelete