Saturday, February 16, 2013

Finale DIY Guestbook

Assalamualaikum Silent n Lovely readers...

Syukur Alhamdulillah, majlis kawen aku pn sdh selesai...skrg nie bru ada ms mo share psl guestbookku..hr tu  review costing n design depan ja kn (KLIK SINI)...hr nie aku mo review design dlmnya pla..hehe..kita story gna gmba la arr... ;)

1st page letak Doa..
2nd page aku letak gmba kmi n sedikit biodata kmi...
3rd page, aku letak  kad kawen kmi...
each page aku lekat nm kmi n date sanding...nie last minute pnya idea..hehe..
rupanya jd mcm nie la each page...
nie tym process mengunting n melekat di my guestbook...

last page pn my wedding crew...
2nd last page for my wedding crew...
Yang nie pla antara coretan2 drpd keluarga, tetamu yg hadir n kengkawan2... ^_^















Sweet2 ja suma ucapan..hehe..makasih ya suma kerana sudi datang berkongsi kegembiraanku...luv lots... ^_^

mcm nie la guestbook corner ku...yg 3 org gadis pingitan tu tlg jaga guestbook n doorgiftku..makasih byk2 ya.. ;)
akhirnya aku dpt beli jg....syukur alhamdulillah...
Kos utk deco guestbook corner skli dgn stationaries:-

Basikal tu bli d Kaison Center Point = RM10.50
Bunga, RM2.90x 2 = RM5.80
Laminate Signage = RM3.00
Stationaries = RM14.40
Pen Holder = RM2.50

TOTAL LOST = RM36.20

nie la rupa basikal ku stelah ditmbh bunga n ladybugs yg comel loteh.. ^_^ tp sdh kna kidnap olh abgku skli dgn eiffel towerku...
guestbook corner signage..
Kerja2 DIY nie mmg seronok tp kna sabar membuatnya...next nnt akn update story yg ln pla k..

Wassalam...




No comments:

Post a Comment