Monday, February 18, 2013

Pelamin Idamanku

Assalamualaikum Silent & Lovely readers....

Seperti yang sedia maklum, hr tu aku msh lg mencari pelamin idaman ku (KLIK SINI)...akhirnya aku jmpa jg...mula2 tu mo yg mcm nie..

Cantik kan...
Tp harganya pla mahal..mo dkt RM5k...trus cancel..nda jd mnta wat yg mcm nie..last2 cri2 pnya cri aku jmpa jg pelaminku...hr tu tym review mmg dlm senarai jg..niela rupa pelaminku..

Source ... akhirnya niela pelaminku..pelamin ala2 english garden..sweet2 gitu..bertepatan dgn temaku.. ;)
Nie pla actual pelaminku on that day..

nie actual pelaminku...
Sebenarnya colour pelaminku tu ada lari ckit..aku tu mo colour pink n purple..tp skli kuar byk peachnya..purplenya hilang entah ke mana...tp at least pelaminku msh ttp cantik n sweet...feedback dr kwn2..dorg ckp pelaminku simple tp cantik n nmpk grand...wahhh...grand lg tu...hehehe...syukurla alhamdulillah...

Aku mmg mo pelamin yg nmpk sweet, design moden, nda t'lmpau semak mata memandang n simple ja...hasilnya ttp jg memuaskan.. ^_^

No comments:

Post a Comment