Wednesday, June 11, 2014

Jadual Makan Bayi 6 Bulan

Assalamualaikum Silent and Lovely readers...

Yeah...tinggal 1 bulan 4 hari lg baby Harith msuk 6 bulan....nda sabar mo prepare mknn utk Harith.....klmrn baru ja siap buat jadual mkn Harith...lm tau bru siap...hahaha...umminya terlmpau byk fkr mo kasi mkn apa dlu...so, nie la mknn yg akn bby Harith mkn nnt...


Jadual makan baby Harith

Cumilkn...ada kartun2...hehehe...1st2 nie mmg rajin mo buat jadual...lepas nie nda tau rajin ka nda lg...hehehe....btw, jadula jadual yg comel loteh nie aku akn letak di peti sejuk nnt...jd senang dorg MIL or SIL bagi mkn ikut jadual nie klu aku keja kn...utk 6 bulan pertama nie aku bg buah2an n sayur2an dlu...nnt umur Harith 7 bulan baru aku bg bubur....semoga dipermudahkan segala urusanku untuk menguruskan dan menjaga anak n hubbyku...Aamiin....

3 comments:

  1. cmne ye nk buat jadual comel2 gitu? de pape apps ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi terima kasih kerana sudi singgah blog saya. Jadual nie saya edit guna apps photoscape. Saya cari dulu jadual kosong & gambar2 yang saya nak then baru edit guna photoscape. ^_^

      Delete
  2. Mcm mne nk buat jadual cmni�� pakai hp boley ke.. Please help me

    ReplyDelete