Tuesday, December 18, 2012

Bila Izrail Datang Memanggil

Assalamualaikum silent n lovely readers..

Hr nie aku di kejutkan dgn berita yg mcm ssh jg mo percaya..tp iyalakn..ajal maut sumanya di tangan Allah SWT..kwnku arwah Ahmad Fuad Naim telah kembali ke rahmatullah awl pagi td..berita nie pn aku dpt tau dr FB kak tari..arwah meninggal sbb serang sakit jantung..arwah bru 39 thn..sm umur dgn arwah uncleku yg meninggal awl bulan nie...tula kn..ajal maut nda mengenal usia..bla2 ms ja..aku t'fkr..b'sedia ka aku utk menghadapai kematian sdgkn kematian nie teda alarm lg..tba2 ja..klu Allah SWT tu berkehendak jadilah ia..Kun Faya Kun..cukup ka sdh amalkanku utk dibawa ke sana nnt..? Ya Allah, byknya dosa ku nda tertanggung..msh sempatkah utk aku mengisi bekalan utk d bw ke sana...imanku sgt rapuh..mampukah aku menjadi insan yg solehah n menyerahkn diri kpd pencipta-KU..Ya Allah, berikan la hidayahmu kpdku..jgnla kau biarkn aku trus hanyut dgn dunia yg penug kepalsuan nie..kuatknlah Imanku...semoga aku mampu menjadi insan yg solehah n b'guna utk agama, nusa n bangsa..aamiin.. muhasabah diri....

Marila kita sm2 sedekahkan Al-Fatihah buat arwah...semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat n ditempatkn b'sm2 org yg beriman..aamiin.. Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment