Wednesday, December 26, 2012

Doorgift

Assalamualikum Silent n Lovely Readers..

Hr tu berkeras kunu mo bake cookies utk doorgift...try2 la baking pnyala sengsara klu mo wat 1 org utk kuantiti yg byk...waaaaa.....akhirnya aku cancel mo bake cookies....mamaku pn bising2 trus..dia ckp sapa suru nda mo dgr ckp dia hr tu mo bg chocolate ja..padan muka..keras kepala kn aku...ingtkn blh rupanya dgn kekurangan peralatan m'baking utk kuantiti yg byk n teda assistant mmg sgt susa n memenatkan...last2 aku ikut ckp mamaku..nnt mo bg tetamu chocolate dlm tu jar..memandangkan sdh bli doily paper..guna ja idea asal utk deco..isi dia ja di tukar...huhuhu...

Aku pn mula wat plan trip p Labuan...sana ja byk coholate yg murah n pelbagai jenis..mula2 plan mo jln hujung bln 12 tp feri full la pla...so, t'pksa jln awl bulan 1...masih smpt lg...lg pn mo p sana bli chocolate ja...

Source
Mcm nie la lbh kurang nnt rupa doorgift ku..tp nda la da ribbon2 tu..hehe..

Utk bagnya aku gna paper bag ja...kin org nda pena wat lg di sini..jd aku wat la..da jg kelainannya kn...harap2 tetamu akn suka pemberian ikhlas dr kmi sekeluarga nnt...

*semakin nervous.... -_-

1 comment: