Tuesday, December 4, 2012

Review TQ Tag Paper Bag

Assalamualaikum silent n lovely readers...

Masa semakin mencemburuiku...hahaha..(jgn rs mo muntah arr.. ;) ) kerajinan mengupdate blogku semakin menjadi2...hr nie mo review psl tq tag paper bag utk majlis reception...siap ja design hr tu n sdh d approved trus p printing...kos utk tq tag nie adalah......FREE...hehehe...kertas n printing suma "sponsored"..yeaahh...suka2...cuma kna gunting sndri jala...nnt mo htr tmpt abgku (mangsa yg seterusnya..) utk menyambung proses kasi lekat2...aku wat dlm 900pcs mcm tu...lenguh jg tgn aku mengunting tu tq tag...2 hari ja aku gunting2, siap jg akhirnya... ^_^ smpai sakit belakang tau..huhu...klu mo jimat knala wat sndri kn...lg pn rs best pla diy2 nie...puas hati ja...

TQ tag paper bag in progress...
Utk paper bag aku gna brown paper bag...mcm byk jg B2B yg gna brown paper nie..di samping ia menjimatkan kos, aku pn nda rs syg klu tu bag kna buang2 ja..iala kn..bukan suma org akn simpan tu paper bag...bli mahal2, last2 kna buang d tong sampah ja pn...jd aku decide gna nie brown paper..bapa n mama pn ckp ok..aku pn proceed jala..selama aku p wedding mn2 blm lg aku jmpa org gna brown paper bag...kin ada tp aku nda pena jmpa la mn2 wedding yg aku pena p...biarla kn...ln drpd yg ln org bilang...cehh waahh... ;)

paper bagku sebiji mcm nie...
Harga paper bag nie 1 paket RM4.00/100pcs...aku amik 10 paket..so, RM4.00x10=RM40.00..kos harga sekeping cuma RM0.04..sgt murah kn...byk yg blh dijimatkan...asal ja ada perkataan "JIMAT" aku mmg sgt suka...^___^

6 comments:

  1. mana beli brown paper bag 100 pcs rm 4.00? boleh share? tengs. nih email aku : adih.mj@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi sis..tq for visiting my blog...sdh aku send email 2 u...happy DIY.. ;)

      Delete
  2. Boleh share mana boleh beli paper bag tu? Email me bynanahmad@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Hi there. May I knoq where did you get the paper bag from? (:

    ReplyDelete
  4. Hi Elisa....I bought it from Bake with me, Putatan, KK, Sabah... ;)

    ReplyDelete